måndag 6 augusti 2012

källor till energi

att ha idéer som väntar på att bli förverkligade och bilder som inspirerar fungerar som ypperliga källor till energi för mig. allt blir så mycket lättare då, när man har något att drömma om, drömmar som med stor sannolikhet kommer att bli sanna. 

I väntan på att hitta tre ramar i någon skrubb eller på loppis, sen ska de alla få någon fin fin färg.
Två emalj-trattar jag hittade i mitt källar städande.  De får hänga där och samla på stekfett, tills Camilla kommer med någon bra idé om var de ska stå.
Och en bild som jag gärna låter finnas kvar i mitt huvud länge. Jätte snygg förvaring av konservburkar! Konservburkarna är dekorerade med tidnings- och presentpapper. Fast spikade eller upphängda med småkrokar i en snyggt målad bräda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar