onsdag 25 januari 2012

möbelrenovering, hemma edition

om man gått på möbelrenovering i över fem år, så måst man ju nog tycka det är roligt. och nog tycker jag om det jätte mycket, jag gillar tanken att en möbel som ser fallfärdig ut, kan bli fin med mina händer. Och jag tycker om det, jag råkar ha tillräckligt med tålamod för att orka slipa och fixa i veckor innan det syns tydliga resultat. Dessutom är det ju mycket roligare med egenhändigt uppiffade möbler än med IKEA-miljonvaror, och billigare. Eftersom jag inte betalar något för de möbler jag renoverar.

men kurserna. oj suck. jag sku inte alls orka hoppa på cykeln på onsdagskvällarna. hurtiga pensionärer och karriärkvinnor, öppensinnad och allt möjligt försöker man vara, men. 


 sen när jag har lite mera utrymme och verktyg. då kan jag skippa kurserna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar