tisdag 31 maj 2011

En award till er alla som hinner sätta er ner och skriva några rader om det som känns viktigt just då.

Det börjar snart vara två månader sen jag fick en award av Camilla på bloggen,  Välkommen till Familjen Norrenas husprojekt Stenpärlsvägen 15, men jag har bara väntat och väntat på ett tillfälle när jag ska sätta mig ner och skicka awarden vidare. Nu tycker jag det kom ett ypperligt tillfälle när jag samtidigt kan göra reklam för TÄVLINGEN på den samma ovan nämnda bloggen!

Tanken bakom blogg awarden är att man skickar dem vidare till några bloggare som ännu har under 100 läsare, allt för att vi "små bloggare" ska känna oss inspirerade att fortsätta :)


De finns många bloggerskor som jag skulle vilja ge awarden till, dessa alla skriver bloggar som jag aktivt följer med och samlar inspiration från. Men några jag nu vill lyfta fram är: Mina tankar & bilder, en blogg med underbara bilder samt med lite pysslande och fixande nu och då, FIXA är däremot en riktig 4H blogg, där både pyssel och matlagning tas upp, flera såna kunde det finnas. Sist med inte minst vill jag lyfta fram bloggen Krögare, Kock eller Knasboll? som fick sin början vid vårt köksbord en kväll för någon tid sedan, idéer hade vi massor av då, men bloggandet kom aldrig riktigt igång, så nu hoppas jag att vi får  igång den på nytt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar